Parcare acoperita pentru biciclete, Marea Britanie

Parcare acoperita pentru biciclete, Marea Britanie

Cu sprijinul guvernului, o revoluție liniștită a înregistrat o creștere a ciclismului în Marea Britanie și Irlanda. Deși initiativa este mai mare în anumite zone concentrate din sud-est, aproape toate stațiile principale de cale ferată au facilități rezonabile de parcare pentru biciclete.

Guvernul britanic dorește ca bicicleta și mersul pe jos să devină normă până în 2040 și vor viza finanțarea în moduri inovatoare pentru a încuraja biciclistii sau mersul pe jos pentru deplasari mai scurte. Planurile includ obiective specifice de dublare a ciclului, de reducere a accidentelor de ciclism și de creștere a proporției copiilor de 5-10 ani care merg la școală până la 55% până în 2025.

101 milioane de lire s-au alocat pentru îmbunătățirea infrastructurii pentru ciclism și pentru extinderea rutelor de ciclism între centrele orașelor, comunitățile locale și site-urile principale de ocupare a forței de muncă și de retail. În plus, este deja evident că lucrurile se schimbă pe teren. Ratele de ciclism cresc în Marea Britanie cu o creștere de 23% a milelor parcurse pe bicicleta astăzi, în comparație cu acum 10 ani. Cu toate acestea, este nevoie de mult mai multe de făcut, Marea Britanie rămâne încă mult în urma omologilor noștri europeni. Una dintre schimbările vizibile este integrarea parcurilor de ciclism în apropierea transportului public, în special a gărilor.

Aceste hub-uri de ciclism sunt ideale pentru călătorii care au nevoie să combine diferite moduri de transport, tren, autobuz și biciclete. Mulți dintre operatorii feroviari creează o rețea de centre de parcare pentru biciclete , personalizate, alături de stațiile care fac parte din rețeaua lor, imitând practicile din țări precum Olanda.

Hub-urile oferă parcare protejată pentru biciclete și includ o mulțime de facilități:

– CCTV

– intrare în fob

– puncte de ajutor

– iluminare îmbunătățită

– două cicluri asistate, ușor de utilizat

– rafturi de parcare

– securitate biometrică.

O temă interesantă în multe dintre noile hub-uri este utilizarea oțelului galvanizat. Utilizarea sa istorică în cadrul echipamentului de suport este acum reflectată în cadrul structurilor construite în jurul echipamentului de parcare.

Beneficiile sale inerente îl fac o alegere ușoară ca mijloc de protecție pentru structurile din oțel:

– durabilitate – protecția la coroziune pe termen lung cu o durată de viață de 50 de ani

– duritate – capacitatea de a rezista la uzura zilnica si la incarcarea si descarcarea constanta a bicicletelor

– protecția prin sacrificiu – capacitatea de auto-vindecare a acoperirii cu zinc în zonele de deteriorare.